Pri mojich cestách za prácou do Českej republiky som si všimol v poli za Senicou smerom na Holíč veľký červený bilboard s nápisom „Bez socializmu to nejde“, ktorý dopĺňal obrovský žltý kosák s kladivom. Zastaviť a odfotografovať som ho nemohol, a tak som sa po jeho pôvode pozrel na stránky Komunistickej strany Slovenska, ktorá ním oslavuje storočnicu založenia.
Vyobrazenie z veľkoplošnej reklamy som našiel v ich časopise, ktorý bol voľne stiahnuteľný v pdf formáte. Okrem iného ma v ňom zaujal článok s názvom KOMUNISTICÝ ZÁZRAK ALEBO KOMUNISTICKÉ ZLOČINY?!
Citujem z neho dve pasáže:
„Dnes sa zámerne prehliada historický fakt, že štátna moc (v medzivojnovom Československu) proti štrajkujúcim robotníkom zasahovala veľmi brutálnym spôsobom. Súčasné generácie nemajú vedieť o týchto vážnych zločinoch kapitalizmu proti ľudskosti. Už tesne po vzniku ČSR sa v Bratislave 1. februára 1919 uskutočnil generálny štrajk robotníkov voči ktorým zasiahli legionári a 7 demonštrantov zabili. 25. marca 1920 v obci Rumanová štrajkovali poľnohospodárski a lesní robotníci. Po zásahu ozbrojených zložiek boli dvaja štrajkujúci zavraždení. 8. júla 1920 pri mzdových štrajkoch Hlohovci bol zastrelený jeden robotník a viac ako desať ich bolo ťažko zranených. Vo Vrábľoch počas štrajku boli 18. decembra 1920 zastrelený traja demonštranti, jedno dieťa a viac ako 20 demonštrantov bolo zranených. Známy je štrajk robotníkov v Krompachoch z 21. februára 1921, ktorý vošiel do dejín ako krompašská vzbura. štyria robotníci boli zastrelený a 17 ich bolo zranených. 2. júla 1921 v dedinke Ardenovo boli zastrelený dvaja roľníci. 12. októbra 1921 bol v Topoľčanoch zastrelený jeden robotník.“
„1. augusta 1922 štrajkovali v Močenku poľnohospodársky robotníci z panstva biskupa Kmeťa. Pri zásahu proti demonštrantom bol jeden robotník zabitý a jeden ťažko zranený. 28. októbra 1923 zrealizovali četníci masaker voči maloroľníkom, ktorí hájili svoje právo na užívanie lesných pastvín. Jeden roľník bol zastrelení, 3 ťažko zranení a 30 ľahšie zranených. 28. apríla 1924 bol v obci Zaričevo zavraždený okresný dôverník KSČ. 6. mája 1924 bol v dedinke Turie tiež zavraždený dôverník KSČ ako aj starosta obce. Dňa 30. mája 1924 pri násilnej exekúcií dobytka v Poljane bolo četníkmi ťažko zranených 7 roľníkov. 3. augusta 1924 v obci Svaljava na Zakarpatskej Ukrajine boli počas demonštrácií zastrelení traja roľníci. 8. októbra 1924 bol pri štrajku textilných robotníkov v Trenčíne zastrelený jeden robotník a 8 ďalších bolo ťažko zranených. Toto je len skromný výpočet konkrétnych historických udalosti svedčiaci o brutalite kapitalistického režimu za tzv. prvej republiky.„
Zhodou okolnosti som v tom istom čase som pre Miloša Majka kúpil v ČR špeciálne vydanie časopisu Reflex s názvom 100 LET ČESKÉHO KOMUNIZMU. A v ňom som si prečítal aj článok pod názvom Krach vyšetřování zločinů. Dovolím si odcitovať aj z neho:
„Komunistický totalitní režim se od února 1948 do listopadu 1989 držel v Československu u moci různou mírou organizované represe a teroru a s tím souvisejícím potlačováním občanských prav a svobod svých odpůrců.“
„V rámci komunisty iniciovaného třídního boje bylo v Československu v letech 1948-1989 vyšetřováno a k nepodmíněným trestům z politických důvodu odsouzeno 258 618 osob – celkově na 203 486 let odnětí svobody. Jedna žena a asi 250 mužů bylo popraveno na základě falešných obvinění, vykonstruovaných vyšetřování a zmanipulovaných politických procesů.“
„Na hranicích s Rakouskem, SRN, případně i na hranicích s NDR komunistické pohraniční orgány usmrtili minimálně 282 osob, z toho 145 zastřelením a 96 výbojem elektrického proudu. Ve službě zároveň zemřelo 584 vojáků Pohraniční stráže, ve 243 případech v důsledku úrazů a nehod a 185 sebevraždou.“
Myslím, že ďalší komentár ohľadom porovnania zločinov jednotlivých zriadení je úplne zbytočný.
Marek L. Guspan
Foto: (C) Milos Majko
0 Responses
Toto je vysledok NEvysporiadania sa s komunistami hned po revolucii…
Toto je vysledok NEvysporiadania sa s komunistami hned po revolucii…
Nesúhlasím. Veď sme zatiaľ porodili na Slovensku tisíce nových fašistov. Keď nebudeme lenivý ako naši otcovia tak ich čoskoro všetkých ideovo pozabíjame a budeme oslavovať ďalší Deň víťazstva Komunistickej strany Slovenska nad fašizmom. Súdruhovia tak je pred nami ešte veľa práce !!!! Svoje záväzky do boja proti fašizmu posielajte na sekretariát strany.
Nesúhlasím. Veď sme zatiaľ porodili na Slovensku tisíce nových fašistov. Keď nebudeme lenivý ako naši otcovia tak ich čoskoro všetkých ideovo pozabíjame a budeme oslavovať ďalší Deň víťazstva Komunistickej strany Slovenska nad fašizmom. Súdruhovia tak je pred nami ešte veľa práce !!!! Svoje záväzky do boja proti fašizmu posielajte na sekretariát strany.
Slovensko doposiaľ ťaží s toho čo sa vybudovalo počas socíku, či už je to bývanie, nemocnice alebo iné budovy ktoré slúžia verejnosti… všetko čo sa vybuduje teraz je enormne drahé a mladý ľudia a mladé rodiny sú nútené zadĺžiť sa na celý život aby slúžili tomuto systému… a potom sa poniektorý menej študovaný no napriek tomu s titulom čudujú prečo sa rodí menej detí ako za socíku… aké sú dnes istoty? Dovolím si odpovedať sám: keď už sa narodíte tak jedneho dňa aj zomriete asi tak.. každý režim má svoje plusy a aj minusy, ale pomaly sa to tu začína zvrhávať…. a teraz čakám dúhových pionierov ako ma začnú linčovať…
Slovensko doposiaľ ťaží s toho čo sa vybudovalo počas socíku, či už je to bývanie, nemocnice alebo iné budovy ktoré slúžia verejnosti… všetko čo sa vybuduje teraz je enormne drahé a mladý ľudia a mladé rodiny sú nútené zadĺžiť sa na celý život aby slúžili tomuto systému… a potom sa poniektorý menej študovaný no napriek tomu s titulom čudujú prečo sa rodí menej detí ako za socíku… aké sú dnes istoty? Dovolím si odpovedať sám: keď už sa narodíte tak jedneho dňa aj zomriete asi tak.. každý režim má svoje plusy a aj minusy, ale pomaly sa to tu začína zvrhávať…. a teraz čakám dúhových pionierov ako ma začnú linčovať…
Troska si to nedotiahol do konca a vraždy za kapitalizmu kde píšeš o tom alebo je to tabu
Troska si to nedotiahol do konca a vraždy za kapitalizmu kde píšeš o tom alebo je to tabu
Škoda každého komentára,ľudia moji,čím nás to tu kŕmi!Bez súvisu,všetko vytrhnuté zo všetkého,no proste purá propaganda,a demagógia.Ja sa len pýtam,čo vedie človeka k tomu,aby takéto niečo hodil do verejnosti.
Škoda každého komentára,ľudia moji,čím nás to tu kŕmi!Bez súvisu,všetko vytrhnuté zo všetkého,no proste purá propaganda,a demagógia.Ja sa len pýtam,čo vedie človeka k tomu,aby takéto niečo hodil do verejnosti.
hlavna vec ze najviac vrazd zlodejin a vsetkeho hnusu sa stalo po revolucii … 90 roky, tak o com stale trepes majko
hlavna vec ze najviac vrazd zlodejin a vsetkeho hnusu sa stalo po revolucii … 90 roky, tak o com stale trepes majko
to akože fakt je na tých plagátoch 2021? a ja som myslel že Miloš oprašuje archív.🤦♂️
to akože fakt je na tých plagátoch 2021? a ja som myslel že Miloš oprašuje archív.🤦♂️
Pre “Môj názor 28. mája 2021, 0:11 ”
Neboj sa duhovy ta nebudu lyncovat, ti su tak isto sprostucky ako ty 🙂 Taktiez by radi kradli tym co nieco vybudovali, dosadzovali ludi do pozicii nie na zaklade skusenosti ale orientacie/farby pleti, podobne ako to robili komunisti. Maju natolko nasrane v hlavach ze obhajuju zlocinecky rezim ktory zacal kradezou (znarodnenie) a skoncil zase len kradezou (privatizacia). To ako moc uskodili tieto 2 kradeze vidime dodnes na mentalnom stave naroda, kde velka cast ma stockholmsky syndrom a obhajuje tento rezim. Tazko sa potom vysvetluje ludom ze to co sa vybudovalo za sociku by sa vybudovalo tak ci tak bez ohladu na system akurat bez tej mentalnej ujmy co sposobili tie 2 kradeze a desiatky rokov stravenych v klamstvach.
Pre “Môj názor 28. mája 2021, 0:11 ”
Neboj sa duhovy ta nebudu lyncovat, ti su tak isto sprostucky ako ty 🙂 Taktiez by radi kradli tym co nieco vybudovali, dosadzovali ludi do pozicii nie na zaklade skusenosti ale orientacie/farby pleti, podobne ako to robili komunisti. Maju natolko nasrane v hlavach ze obhajuju zlocinecky rezim ktory zacal kradezou (znarodnenie) a skoncil zase len kradezou (privatizacia). To ako moc uskodili tieto 2 kradeze vidime dodnes na mentalnom stave naroda, kde velka cast ma stockholmsky syndrom a obhajuje tento rezim. Tazko sa potom vysvetluje ludom ze to co sa vybudovalo za sociku by sa vybudovalo tak ci tak bez ohladu na system akurat bez tej mentalnej ujmy co sposobili tie 2 kradeze a desiatky rokov stravenych v klamstvach.
Majko Vám hodil kosť a Vy sa o ňu bijete😅😅😅.Hlupáci..Ako keby to bola nejaká Chart schow.na motto ” ktoré hovno viac smrdelo,za socíku,alebo teraz”?
Majko Vám hodil kosť a Vy sa o ňu bijete😅😅😅.Hlupáci..Ako keby to bola nejaká Chart schow.na motto ” ktoré hovno viac smrdelo,za socíku,alebo teraz”?
Miloš Majko, neviem čo robili komunisti s vašou matkou, no musela veľmi, veľmi trpieť, nakoľko tie následky zostali u vás.
Miloš Majko, neviem čo robili komunisti s vašou matkou, no musela veľmi, veľmi trpieť, nakoľko tie následky zostali u vás.
Anonym 28. mája 2021, 8:32 presne o to ide 👍
Anonym 28. mája 2021, 8:32 presne o to ide 👍
Všetci čo komentuje dohodnime sa ze na ti jeho články nebudeme reagovať a jeho to prestane baviť viem ze je to ťažké a šere vás to ale ignorujme ho to bude to najrozumnejsie
Všetci čo komentuje dohodnime sa ze na ti jeho články nebudeme reagovať a jeho to prestane baviť viem ze je to ťažké a šere vás to ale ignorujme ho to bude to najrozumnejsie
ľudia vy ste tupci.to nie je majkov článok. a okrem toho je pravdivý
ľudia vy ste tupci.to nie je majkov článok. a okrem toho je pravdivý
Tento rezim nemusi strielat , staci ako je postaveny soc. system tak ze kapeme na ulici alebo skaceme z balkonov ….
Tento rezim nemusi strielat , staci ako je postaveny soc. system tak ze kapeme na ulici alebo skaceme z balkonov ….
Pre anonym 9:51,článok neni jeho,ale ho sem pridal
Pre anonym 9:51,článok neni jeho,ale ho sem pridal
Zasa len všetko bolo zle každý čo zahynul na hraniciach vedel do čoho ide čo sa mu môže stať nebyť ich nemali by sme ani jednu nemocnicu a skúste zrátať koľko ľudí zomrelo v tedy a teraz na užívanie drog.
Zasa len všetko bolo zle každý čo zahynul na hraniciach vedel do čoho ide čo sa mu môže stať nebyť ich nemali by sme ani jednu nemocnicu a skúste zrátať koľko ľudí zomrelo v tedy a teraz na užívanie drog.
Do zločinov kapitalizmu sa počítajú aj bezdomovci, zničené rodiny kvôli drogám, nezamestnanosti, či úmrtia ľudí kvôli nedostatku liekov – teda nedostatku financií na lieky, nedostatočnej liečbe a v neposlednej rade aj ľudia, ktorí kvôli zúfalej situácii spáchali samovraždu, či skončili pod hranicou chudoby, s odobratými deťmi sociálkou – i keď tam je častejší iný dôvod, no sú aj také prípady, či…? Myslím, že to číslo by už ďaleko presiahlo počet obetí býv. režimu. A to porovnávam len situáciu na SK, nie vo svete. Kapitalizmus je systém, ktorí nehľadí na ľudí. Tam hŕstka ovláda všetko a chce bohužiaľ, stále viac. Viď. zahr. investori. Sú tu, lebo nás papaláši núkajú ako kravy na jarmokoch. Lacná prac. sila, zato kvalitná práca a navyše, Slovák znesie. A za 1 plat Nemca, zaplatený min. 3 Slováci. No nekúp to. Miloš, môžeš presviedčať ako je tu fantasticky a ako majú všetci neobmedzené možnosti a všetci sa môžu mať svetovo. No nemôžu, lebo nemôžu všetci sedieť v parlamente alebo byť pricucnutí na mimovládky a rôzne iné podivné org., či robiť papalášom asistentov a pod 😀 Niekto musí byť aj robotník a to je kameň úrazu. Tých je najviac ale sú najhoršie platení. No z daní musia ťahať celý tento marazmus, ktorí spravuje pár zmrdov. Požehnán budiš kapitalizmus, kde jeden má miliardy a miliarda hovno.
Do zločinov kapitalizmu sa počítajú aj bezdomovci, zničené rodiny kvôli drogám, nezamestnanosti, či úmrtia ľudí kvôli nedostatku liekov – teda nedostatku financií na lieky, nedostatočnej liečbe a v neposlednej rade aj ľudia, ktorí kvôli zúfalej situácii spáchali samovraždu, či skončili pod hranicou chudoby, s odobratými deťmi sociálkou – i keď tam je častejší iný dôvod, no sú aj také prípady, či…? Myslím, že to číslo by už ďaleko presiahlo počet obetí býv. režimu. A to porovnávam len situáciu na SK, nie vo svete. Kapitalizmus je systém, ktorí nehľadí na ľudí. Tam hŕstka ovláda všetko a chce bohužiaľ, stále viac. Viď. zahr. investori. Sú tu, lebo nás papaláši núkajú ako kravy na jarmokoch. Lacná prac. sila, zato kvalitná práca a navyše, Slovák znesie. A za 1 plat Nemca, zaplatený min. 3 Slováci. No nekúp to. Miloš, môžeš presviedčať ako je tu fantasticky a ako majú všetci neobmedzené možnosti a všetci sa môžu mať svetovo. No nemôžu, lebo nemôžu všetci sedieť v parlamente alebo byť pricucnutí na mimovládky a rôzne iné podivné org., či robiť papalášom asistentov a pod 😀 Niekto musí byť aj robotník a to je kameň úrazu. Tých je najviac ale sú najhoršie platení. No z daní musia ťahať celý tento marazmus, ktorí spravuje pár zmrdov. Požehnán budiš kapitalizmus, kde jeden má miliardy a miliarda hovno.
Vlado 100% súhlas!
Vlado 100% súhlas!
Chcel by som vyvrátiť mýtus že za minulého roku neboli samovraždy alebo že ich bolo miminum – opak je pravdou. Nižšie posielam link na štatistiku Narodného centra zdravotníckych informácií (konkrétne tabulka na strane 6.). Krátke zhrnutie.
15 rokov pred pádom režimu (1975 – 1989) bolo zaznamenaných 10 075 samovrážd, priemerne 672 ročne
15 rokov po páde režimu (1990 – 2004) bolo zaznamenaných 7 227 samovrážd, priemerne 482 ročne. To že priemerne o 190 samovrážd ročne menej. Viac detailov tu: http://www.nczisk.sk/Documents/zs/zs0605.pdf
Chcel by som vyvrátiť mýtus že za minulého roku neboli samovraždy alebo že ich bolo miminum – opak je pravdou. Nižšie posielam link na štatistiku Narodného centra zdravotníckych informácií (konkrétne tabulka na strane 6.). Krátke zhrnutie.
15 rokov pred pádom režimu (1975 – 1989) bolo zaznamenaných 10 075 samovrážd, priemerne 672 ročne
15 rokov po páde režimu (1990 – 2004) bolo zaznamenaných 7 227 samovrážd, priemerne 482 ročne. To že priemerne o 190 samovrážd ročne menej. Viac detailov tu: http://www.nczisk.sk/Documents/zs/zs0605.pdf
Ukážte mi krajinu, kde tento utopistický komunistický režim fungoval a životná úroveň bola na úrovni západu.
Ukážte mi krajinu, kde tento utopistický komunistický režim fungoval a životná úroveň bola na úrovni západu.
pre Vlado 28. mája 2021, 13:10, vlado, presne tak!!!
pre Vlado 28. mája 2021, 13:10, vlado, presne tak!!!
Ratafak darmo budeš týmto zaprdeným komunistom niečo dokazovať. Aj tak si budú vyplakávať ako im bolo dobre, keď sa viezli v dave, a teraz neschopáci iba vyplakávajú. Ono je všeobecne známe, že v starobe si človek pamätá iba to dobré a na všetko zlé zabúda.
Ratafak darmo budeš týmto zaprdeným komunistom niečo dokazovať. Aj tak si budú vyplakávať ako im bolo dobre, keď sa viezli v dave, a teraz neschopáci iba vyplakávajú. Ono je všeobecne známe, že v starobe si človek pamätá iba to dobré a na všetko zlé zabúda.
Zasa jeden mudruje čo ani v tej dobe nežil taky sú najmúdrejší.
Zasa jeden mudruje čo ani v tej dobe nežil taky sú najmúdrejší.
Ratafak koľko máš rokov keď si znali tej doby
Ratafak koľko máš rokov keď si znali tej doby
Mam 51 a bol som aj dva roky na zvs CHebe nie ako pohraničíar v 1989.
Mam 51 a bol som aj dva roky na zvs CHebe nie ako pohraničíar v 1989.
Ratafak ma tipujem 12
Ratafak ma tipujem 12
Si neliečený pacient z nemocnice Phillipa Pinela a potreboval by si lieky ktoré žiaľ zatiaľ nie sú dostupne, preto ťa nechali voľne brázdiť zákutiami internetu aby mohli naštudovať tvoje klinické príznaky povahy….
Drž sa viem že to maš ťažké 🤭
Si neliečený pacient z nemocnice Phillipa Pinela a potreboval by si lieky ktoré žiaľ zatiaľ nie sú dostupne, preto ťa nechali voľne brázdiť zákutiami internetu aby mohli naštudovať tvoje klinické príznaky povahy….
Drž sa viem že to maš ťažké 🤭
Moj vek je nepodstatny, jedná sa data NCZI a sú k dispozícii každému bez ohľadu na vek, ak sa vám nepáčia obráťte sa tam, ale môj vek v tom nehrá žiadnu rolu..:-)
Moj vek je nepodstatny, jedná sa data NCZI a sú k dispozícii každému bez ohľadu na vek, ak sa vám nepáčia obráťte sa tam, ale môj vek v tom nehrá žiadnu rolu..:-)
Clovek je jeden den vytazeny cestovanim po SK a nestaci sa divit, ako sa to tu rozdiskutovalo.
Uchylneho primitiva – Anonym 28. mája 2021, 8:35 – nebudem komentovat.
Vlado 28. mája 2021, 13:10 – Vlado, mas pocit ze niekoho presviedcam? Ja nemam ziadnu motivaciu kohokolvek presviedcat.
Marek napisal material vychadzajuci z faktov (dnes vecer mi vylozil ten casopis) ktore su publikovane verejne rovnako, ako Ratafak plachta. Ze sa Ti to nepaci? To nemeni nic na fakte, ze to je tak.
Co sa tyka samotnej temy, zalezi na uhle pohladu. Ten, kto sa ma dobre, vidi sucasny system pozitivne. Chudak bez penazi, rodina v nudzi a pod. ho vidia negativne. Je to prirodzeny jav a myslim si, ze ludia, ktori sa v minulosti ani moc dobre nemali, len zabudli na negativa a spominaju na pozitiva.
Netvrdim, ze bezurocne mladomanzelske pozicky od statu, lacne druzstevne byty a ine benefity neboli dobre, len nemali trvanlivost, resp. dlhodobo bol tak nastaveny system neudrzatelny. Demokracia, moznost cestovat a sloboda slova uz vobec nebola zlucitelna s minulym rezimom.
Vela ludi dnes kritizuje system, no ten tvoria ludia, nami voleni politici. Nedovolme im robit spinavosti, tunelovat, zvyhodnovat svojich blizkych a pod.
Sprava veci verejnych musi byt kontrolovana obcanmi. Ked nie je, vyzera to tak, ako to vidime na Slovensku.
Clovek je jeden den vytazeny cestovanim po SK a nestaci sa divit, ako sa to tu rozdiskutovalo.
Uchylneho primitiva – Anonym 28. mája 2021, 8:35 – nebudem komentovat.
Vlado 28. mája 2021, 13:10 – Vlado, mas pocit ze niekoho presviedcam? Ja nemam ziadnu motivaciu kohokolvek presviedcat.
Marek napisal material vychadzajuci z faktov (dnes vecer mi vylozil ten casopis) ktore su publikovane verejne rovnako, ako Ratafak plachta. Ze sa Ti to nepaci? To nemeni nic na fakte, ze to je tak.
Co sa tyka samotnej temy, zalezi na uhle pohladu. Ten, kto sa ma dobre, vidi sucasny system pozitivne. Chudak bez penazi, rodina v nudzi a pod. ho vidia negativne. Je to prirodzeny jav a myslim si, ze ludia, ktori sa v minulosti ani moc dobre nemali, len zabudli na negativa a spominaju na pozitiva.
Netvrdim, ze bezurocne mladomanzelske pozicky od statu, lacne druzstevne byty a ine benefity neboli dobre, len nemali trvanlivost, resp. dlhodobo bol tak nastaveny system neudrzatelny. Demokracia, moznost cestovat a sloboda slova uz vobec nebola zlucitelna s minulym rezimom.
Vela ludi dnes kritizuje system, no ten tvoria ludia, nami voleni politici. Nedovolme im robit spinavosti, tunelovat, zvyhodnovat svojich blizkych a pod.
Sprava veci verejnych musi byt kontrolovana obcanmi. Ked nie je, vyzera to tak, ako to vidime na Slovensku.
Anonym 28. mája 2021, 12:29
Mas ktomu nejake zdroje? Lebo podla mna len ignorujes fakt ze alkohol je tiez droga a to ako sa chlastalo za sociku tu asi nemusime spominat…
Anonym 28. mája 2021, 12:29
Mas ktomu nejake zdroje? Lebo podla mna len ignorujes fakt ze alkohol je tiez droga a to ako sa chlastalo za sociku tu asi nemusime spominat…
Zdroje nepotrebujem žil som v tej dobe drogy neukazovali ani vo filmoch áno bolo pár fetakov čo čuchali iste lepidlo alkohol bol aj bude je to zdroj pre štát ale fungovali tzv zachytky nebolo opilcov po ulici. Rozvodovost menšia cigáni predávali digitálny a chodili do roboty lebo inak boli priživnici áno boli aj v tedy humusaci ale určite nie tolky ako teraz z áut sa kradli stierače nie celé auta starí Duračka príslušník VB bol postrach. No hold doba sa zmenila ale to že ako to vieme posúdiť len čo sme žili aj v tedy
Zdroje nepotrebujem žil som v tej dobe drogy neukazovali ani vo filmoch áno bolo pár fetakov čo čuchali iste lepidlo alkohol bol aj bude je to zdroj pre štát ale fungovali tzv zachytky nebolo opilcov po ulici. Rozvodovost menšia cigáni predávali digitálny a chodili do roboty lebo inak boli priživnici áno boli aj v tedy humusaci ale určite nie tolky ako teraz z áut sa kradli stierače nie celé auta starí Duračka príslušník VB bol postrach. No hold doba sa zmenila ale to že ako to vieme posúdiť len čo sme žili aj v tedy
Takze nic len pocity spojene s nostalgiou. Zdroje ste ani nemohli mat v tak kontrolovanom prostredi. A ak by ste ich mali tak by vyzerali asi ako 100% vyhrate volby Kimom v Severnej Korei… Ked uz spominas tych prizivnikov, keby im komunisti nezatrhli kocovanie tak sa ich slovensko mohlo zbavit nadobro ale aj to pojebali. Auta sa nemali preco kradnut pretoze pre zapad to bol srot co tu bolo vyrabane.
Takze nic len pocity spojene s nostalgiou. Zdroje ste ani nemohli mat v tak kontrolovanom prostredi. A ak by ste ich mali tak by vyzerali asi ako 100% vyhrate volby Kimom v Severnej Korei… Ked uz spominas tych prizivnikov, keby im komunisti nezatrhli kocovanie tak sa ich slovensko mohlo zbavit nadobro ale aj to pojebali. Auta sa nemali preco kradnut pretoze pre zapad to bol srot co tu bolo vyrabane.
Anonym 29. mája 2021, 10:44 – boli tu aj drogy, len vzhladom na CENZURU v komunistami vydavanych novinach, TV a rozhlase, sme i nich nevedeli.
Keby tu zostal Vami velebeny system, Vas prispevok by ste nemali kam napisat, pretoze nezavisle media, socialne siete a vlystne internet ako taky by bol rovnako cenzurovany.
Spajate nespojitelne len preto, aby ste si idealizovali nieco, co jednoducho realne samostatne nie je existencie schopne.
Anonym 29. mája 2021, 10:44 – boli tu aj drogy, len vzhladom na CENZURU v komunistami vydavanych novinach, TV a rozhlase, sme i nich nevedeli.
Keby tu zostal Vami velebeny system, Vas prispevok by ste nemali kam napisat, pretoze nezavisle media, socialne siete a vlystne internet ako taky by bol rovnako cenzurovany.
Spajate nespojitelne len preto, aby ste si idealizovali nieco, co jednoducho realne samostatne nie je existencie schopne.
No predstav si že mne za demokracii ukradli v Seredi žigulak. A autá nekradnu zapadniari. No toto by bolo nadlho prepáč nemám čas.
No predstav si že mne za demokracii ukradli v Seredi žigulak. A autá nekradnu zapadniari. No toto by bolo nadlho prepáč nemám čas.
Pan Majko nikdy som nebol zástanca minulého režimu ale ani tohoto možno som večne nespokojný ale nemá rád keď niekto mudruje čo ani nežil v tedy vie že máte do toho čo povedať tiež ste to zažil ale ne tvrdé ani vy že bolo všetko zlé ved stačí sa poobzerať čo sa vybudovalo za nich ačo teraz. Určite si žijeme lepšie ako keď sme cestovali autobusom do tos.
Pan Majko nikdy som nebol zástanca minulého režimu ale ani tohoto možno som večne nespokojný ale nemá rád keď niekto mudruje čo ani nežil v tedy vie že máte do toho čo povedať tiež ste to zažil ale ne tvrdé ani vy že bolo všetko zlé ved stačí sa poobzerať čo sa vybudovalo za nich ačo teraz. Určite si žijeme lepšie ako keď sme cestovali autobusom do tos.
MERKEL sa včera ospravedlnila za genocídu NABÍMIE. Ešte sa treba vyspovedať a vsio v porjadku.
MERKEL sa včera ospravedlnila za genocídu NABÍMIE. Ešte sa treba vyspovedať a vsio v porjadku.
Rad by som na príklade diaľnic vyvrátil mýtus, že bez komunistov by sme tu dnes nemali nič vybudované – dajme na stol čísla:
Do roku 1989 sme na SK mali celkovo: cca 192 Km dialnic + necelých 51 km rýchlostné cesty
K roku 2020 sme na SK celkovo mali: 512 Km dialnic + 289 km rychlostné.. za 30 od rokov komunistov teda pribudlo 320 km diaľnic a 238 km rýchlostných ciest..
Len pripomeniem že minulý režim si nerobil ťažkú hlavu s výkupom pozemkov a posudzovaním vplyvu na životné prostredie a stavalo sa prevažne v rovinatých častiach krajiny.
Pre porovnanie: v kopcovitom Rakúsku, kde nemali komunistov a mohlo by sa teda zdať že dodnes žijú v jaskyniach majú dnes 2200 kilometrovú sieť dialnic…To sú čísla a nie nostalgické pocity…
Rad by som na príklade diaľnic vyvrátil mýtus, že bez komunistov by sme tu dnes nemali nič vybudované – dajme na stol čísla:
Do roku 1989 sme na SK mali celkovo: cca 192 Km dialnic + necelých 51 km rýchlostné cesty
K roku 2020 sme na SK celkovo mali: 512 Km dialnic + 289 km rychlostné.. za 30 od rokov komunistov teda pribudlo 320 km diaľnic a 238 km rýchlostných ciest..
Len pripomeniem že minulý režim si nerobil ťažkú hlavu s výkupom pozemkov a posudzovaním vplyvu na životné prostredie a stavalo sa prevažne v rovinatých častiach krajiny.
Pre porovnanie: v kopcovitom Rakúsku, kde nemali komunistov a mohlo by sa teda zdať že dodnes žijú v jaskyniach majú dnes 2200 kilometrovú sieť dialnic…To sú čísla a nie nostalgické pocity…
Faktická poznámka. Ratafak plachta čo nas je po dialniciach, hlavne že sme štatatisticky bohatší než Rakúšania. To sú príjemné a nie nostalgické pocity, či….
Faktická poznámka. Ratafak plachta čo nas je po dialniciach, hlavne že sme štatatisticky bohatší než Rakúšania. To sú príjemné a nie nostalgické pocity, či….
Prosím ťa skús zrátať nemocnice, školy, letiska, źeleznice, stanice či autobusové tak i vlakové, letiska, chodníky, cesty, vodné diela, všetky byty, kultúra ký, mosty, parky, atď.
Prosím ťa skús zrátať nemocnice, školy, letiska, źeleznice, stanice či autobusové tak i vlakové, letiska, chodníky, cesty, vodné diela, všetky byty, kultúra ký, mosty, parky, atď.
pre M. M. 12:34 s príspevkom súhlasím, až na tie tzv. “nezávislé média”.
pre M. M. 12:34 s príspevkom súhlasím, až na tie tzv. “nezávislé média”.
STARÝ “UJO” 29. mája 2021, 14:50 – ake mate vyhrady voci nezavislym mediam?
STARÝ “UJO” 29. mája 2021, 14:50 – ake mate vyhrady voci nezavislym mediam?
pre Miloš Majko 29. mája 2021, 15:51
Na Slovensku nezávislé médiá neexistujú a bohužiaľ 99% novinárov nepozná slovo objektivita. Nič v zlom Miloš, ale médiá, ktoré majú majiteľov, nie sú nezávislé. Už som to raz napísal, novinári by nemali vynášať rozsudky, ani robiť porotcov, či robiť politiku. Novinári majú informovať, objektívne, nezávisle a nestranne. Merať rovnakým metrom – pri všetkom a každom. Máš pocit, že to tu funguje?
pre Miloš Majko 29. mája 2021, 15:51
Na Slovensku nezávislé médiá neexistujú a bohužiaľ 99% novinárov nepozná slovo objektivita. Nič v zlom Miloš, ale médiá, ktoré majú majiteľov, nie sú nezávislé. Už som to raz napísal, novinári by nemali vynášať rozsudky, ani robiť porotcov, či robiť politiku. Novinári majú informovať, objektívne, nezávisle a nestranne. Merať rovnakým metrom – pri všetkom a každom. Máš pocit, že to tu funguje?
Vlado 29. mája 2021, 23:05 – napis v com konkretne a na kom je SOL v prinasani informacii zavisle.
Vlado 29. mája 2021, 23:05 – napis v com konkretne a na kom je SOL v prinasani informacii zavisle.
Miloš .Akože fakt sa pýtaš ? už Ti to tu bolo X krát povedané od X ľudí 🤷♂️.Vlado to napísal presne” novinári by nemali vynášať rozsudky, ani robiť porotcov, či robiť politiku.” ZMENA ZDOLA.
Miloš .Akože fakt sa pýtaš ? už Ti to tu bolo X krát povedané od X ľudí 🤷♂️.Vlado to napísal presne” novinári by nemali vynášať rozsudky, ani robiť porotcov, či robiť politiku.” ZMENA ZDOLA.
Pre Majko,neviem či je závislé na niekom finančné,to sa zrejme nikdy,nikto nedozvie,ale v každom,prípade a v každé situácie je VYSOKO NEOBJEKTIVNE,a na jedno oko nevidí.A to,že by mali byť médiá objektívne,to je prosím pekne naše nejaké prianie.No žiadne nie je a ani nebude.Je to,ako sa povie už normálny jav.
Pre Majko,neviem či je závislé na niekom finančné,to sa zrejme nikdy,nikto nedozvie,ale v každom,prípade a v každé situácie je VYSOKO NEOBJEKTIVNE,a na jedno oko nevidí.A to,že by mali byť médiá objektívne,to je prosím pekne naše nejaké prianie.No žiadne nie je a ani nebude.Je to,ako sa povie už normálny jav.
Vlado, este Ty prosim odpovedz, kedze otazka smerovala na Teba. Dakujem.
Vlado, este Ty prosim odpovedz, kedze otazka smerovala na Teba. Dakujem.
pre M. M. za mňa ste dostali odpoveď od Vlada, Bohuša resp. anonyma pod ním. Dokonca si myslím že nielen média, ale ani súdy nie sú nezávislé. Každý človek je niekam zaradený, buď je pravičiar, ľavičiar, veriaci, ateista a podobne. Toto všetko má vplyv na človeka a ovplyvňuje jeho rozhodovanie.
pre M. M. za mňa ste dostali odpoveď od Vlada, Bohuša resp. anonyma pod ním. Dokonca si myslím že nielen média, ale ani súdy nie sú nezávislé. Každý človek je niekam zaradený, buď je pravičiar, ľavičiar, veriaci, ateista a podobne. Toto všetko má vplyv na človeka a ovplyvňuje jeho rozhodovanie.
A dnes nám tu vládne špinavá banda.
A dnes nám tu vládne špinavá banda.
S nezávislosťou prinášaných informácií v súkromnom médiu, ako napr. SOL, je ako byť zarytým fanúšikom nejakého športového klubu. “Aj keď ten môj klub nehrá dobre a robí chyby, aj tak je lepší”.
M.M. vami prinášané informácie sú závislé od videnia sveta okolo seba, Či je to videnie správne je na diskusiu.
S nezávislosťou prinášaných informácií v súkromnom médiu, ako napr. SOL, je ako byť zarytým fanúšikom nejakého športového klubu. “Aj keď ten môj klub nehrá dobre a robí chyby, aj tak je lepší”.
M.M. vami prinášané informácie sú závislé od videnia sveta okolo seba, Či je to videnie správne je na diskusiu.
Vlado,čo neodpovedáš,keď pán rozkazali!😆
Vlado,čo neodpovedáš,keď pán rozkazali!😆
bohuzial vlado ma pravdu.
bohuzial vlado ma pravdu.
Vlado neodpovedá, tak poviem svoj názor, domnievam sa, že ste sa za tejto vlády odklonil od toho, čo ste robili dovtedy a teraz tu prezentujete súčasnú vládnu garnitúru. Ak sa však pozriem na čítanosť príspevkov, málo kedy tam dominujú príspevky o nej. Čítanosť je stále o dianí na úrovni samosprávy a diania v Seredi a okolí.
Už tiež uvažujem, prestať čítať Seredonline.
Vlado neodpovedá, tak poviem svoj názor, domnievam sa, že ste sa za tejto vlády odklonil od toho, čo ste robili dovtedy a teraz tu prezentujete súčasnú vládnu garnitúru. Ak sa však pozriem na čítanosť príspevkov, málo kedy tam dominujú príspevky o nej. Čítanosť je stále o dianí na úrovni samosprávy a diania v Seredi a okolí.
Už tiež uvažujem, prestať čítať Seredonline.
pre Miloš Majko 30. mája 2021, 9:15
Miloš, prepáč, za neskorú odpoveď ale nestíham lsedieť len pri kompe. Na kom je SOL závislé? Noo, kto je redaktor? Kto je majiteľ? Ty, takže, na tebe. Kým SOL prinášalo informácie z komunálnej politiky a z rôznych ciest, tak to bolo super. Ale pri politike parlamentnej a zahraničnej, už objektivita a jednotný meter na všetko a všetkých kríva. Sorry, toľko môj názor. A bohužiaľ, médiá majú majiteľov, ktorí platia redaktorov, novinárov atď. Tým pádom sa nedá hovoriť o objektívnosti takýchto médií. Vždy budú priority o ktorých sa písať má a o ktorých sa má, ehmm, taktne pomlčať lebo patria do kategórie – nežiaduce. A tým nemyslím konkr. teba ale všetky médiá, teda všetky, ktoré o sebe tvrdia, že sú nezávislé, nestranné a objektívne. Bohužiaľ, nie sú. A ľudia si to všímajú čoraz viac.
pre Miloš Majko 30. mája 2021, 9:15
Miloš, prepáč, za neskorú odpoveď ale nestíham lsedieť len pri kompe. Na kom je SOL závislé? Noo, kto je redaktor? Kto je majiteľ? Ty, takže, na tebe. Kým SOL prinášalo informácie z komunálnej politiky a z rôznych ciest, tak to bolo super. Ale pri politike parlamentnej a zahraničnej, už objektivita a jednotný meter na všetko a všetkých kríva. Sorry, toľko môj názor. A bohužiaľ, médiá majú majiteľov, ktorí platia redaktorov, novinárov atď. Tým pádom sa nedá hovoriť o objektívnosti takýchto médií. Vždy budú priority o ktorých sa písať má a o ktorých sa má, ehmm, taktne pomlčať lebo patria do kategórie – nežiaduce. A tým nemyslím konkr. teba ale všetky médiá, teda všetky, ktoré o sebe tvrdia, že sú nezávislé, nestranné a objektívne. Bohužiaľ, nie sú. A ľudia si to všímajú čoraz viac.
Vdaka vsetkym za odpoved. Pripomeniem to, co napisal Veselicky, ked som mu umoznil byt pri zalozeni media. Je to v polenj miere platne aj dnes:
– – –
Každý subjekt na mediálnom poli vznikol z konkrétnej príčiny, či podnetu. Tieto noviny nie sú výnimkou. Mohli byť vydávané pod záštitou oficiálnych mestských inštitúcií. Nestalo sa. A tak vznikli na báze neoficiálnej.
Nemajú ambíciu ihneď nahradiť klasické tlačové periodiká. Sú snahou o vytvorenie alternatívneho zdroja informácií pri maximálnom využití všetkých možností, ktoré internet ponúka. Teda flexibilitu, rýchlosť a najmä interaktivitu, ktorú tlačové média nikdy mať nebudú. Dostupnosť našich novín možno dnes označiť ako menej než polovičnú. Lenže kto z nás vie, koľko domácností bude mať prístup na internet o rok alebo o tri ? Do ich charakteru sme pri ich zrode vložili niekoľko vlastností. Otvorenosť, kritickosť, adresnosť, serióznosť a nezávislosť.
Otvorenosť znamená, že budeme mať záujem hovoriť aj o veciach, o ktorých by niektorí jednotlivci, či skupiny najradšej mlčali.
Kritickosť zaručuje, že zistené skutočnosti budú nazvané pravým menom.
Adresnosť ponúkame v tom, že každý z článkov, ktoré si tu prečítate bude mať podpísaného autora a zistené nedostatky budú adresované konkrétnym zodpovedným osobám.
Serióznosť je zabezpečená osobnou zodpovednosťou každého autora za celý obsah článku.
Nezávislosť vnímame ako možnosť uverejňovať vlastné názory bez ohľadu na názor tých, čo dnes a rozhodujú o veciach verejných a teda o nás samotných.
Tieto noviny chcú byť Vašimi novinami.
– – –
Pripominam, ze ide o povodny text, ktory dodnes nebol meneny ani upravovany.
Preco to je dolezite? Lebo SOL som zakladal ako medium skutocne NEZAVISLE a – a to pozor!! – NESKORUMPOVATELNE.
Od prvopociatku bol moj umysel urobit medium od podstaty chranene proti vonkajsim vplyvom, kupeniu si nejakeho autora a to vratane mna.
Zabezpecil som to uplne jednoducho a to nasledovne:
– pisat clanky moze kazdy, kto sa registruje plnym menom a priezviskom a zoberie na seba zodpovednost za pisany text
Platne a fungujuce DOTERAZ a bez akychkolvek obmedzeni.
– volna diskusia, v ktorej nesie zodpovednost kazdy aj anonymny autor za obsah napisany v diskusii.
Platne a fungujuce DOTERAZ. Mame ale problem, aj ked nie nas. Policia a prokuratura dostatocne NERIESI podane trestne oznamenia, kde zjavne dochadza k poruseniu zakona, ignoruje nezakonne konanie niektorych anonymnych diskutujúcich a tym ich v podstate povzbudzuje k dalsiemu nezakonnemu konaniu.
K tomu pripravujem samostatny clanok.
Keby zakon skutocne PLATIL pre kazdeho tak ako ma, problem by bud nebol, alebo by bol minimalny.
– Nikto nie je za pisanie clankov plateny a nikto tym nie je poplatny nejakej strane, ideologii, nabozenstvu ci konkretnym osobam. Zodpoveda sa len zakonu.
– NIKDY NEBOL ZIADEN clanok stopnuty – tolerujem aj clanky zjavne propagandisticke, ktore propaguju system a ludi priamo systematicky ublizujucich mediu a mojej rodine.
Nerobim to preto, ze by som bol masochistom, ale z dovodu dokazania, ze sa da drzat medium skutocne slobodne.
– Nie je SOL objektivne? Otazka legitimna, no odpoved preco sa to niekomu tak javi uz jej autor neda.
Dam ju teda ja.
SOL je medium, ktore vzdy bude take, akym ho autori vytvoria. A autori nikdy nemali zatvorene dvere a nikdy neboli cenzurovani.
Problem vidim v tom (bezne to je v diskusii), ze ludia by chceli aby som ja napisal to, co oni chcu, co sa im paci, s cim sa oni stotoznuju a co uznavaju. Nie ja, ale oni odmietaju pochopit, ze zurnalistika pozna viac zanrov ako len spravodajstvo. To pisem hlavne pre Vlada.
Tak, ako lekar lieci chorobu odlisne od kolegu, aj novinar napise o jednej veci clanok z viacerych pohladov. Ja zasadne pisem to, co zazijem, vidim osobne, alebo mam jasne a zrozumitelne preukazane.
Vzdy sa pod clanky a diskusiu podpisujem. Napisal som tisice clankov a diskusnych prispevkov, nafotil som stovky tisic fotografii.
Pod svoju tvorbu som nikdy nemal, nemam a verim ze ani mat nebudem ziaden problem podpisat sa.
Ci mam za nu problemy od ludi o ktorych pisem? Ano a velke problemy. Napriek tomu sa pod vsetko podpisujem a podpisovat budem. To je ale na samostatny material.
– Ake je riesenie pre ludi, ktori maju zaujem citat ine nazory a ine materialy?
Staci siahnut po pravidlach ustanovenych pri zakladani SOL – registrovat sa a pisat.
Co tym dosiahnu? Napr. vyvazenost toho, o com si myslia, ze nie je objektivne.
Je jednoduche bez vlastnych nakladov hodnotit inych a zdarma chciet dostat to, co clovek ocakava. (umyselne pisem tak, ako pisem)
Narocnejsie je s vlastnymi nakladmi nieco vytvorit a nasledne to zdarma dat inym k dispozicii.
SOL je od podstaty skutocne neskorumpovatelne a jedine tie najzakladnejsie funkcie su regulovane, aby mohlo existovat. A ze ma vysledky dokazuje podpalene auto, protiustavne a nezakonne konanie konkretnych osob proti mediu a – to, ze tu je ako jedno z prvych takychto medii s medzinarodnou registraciou, s desiatkami tisic uverejnenymi clankami, milionom fotografii a tromi tisickami videi.
Nemusite mat radi SOL. To ale neznamena, ze tu nebude…
Vdaka vsetkym za odpoved. Pripomeniem to, co napisal Veselicky, ked som mu umoznil byt pri zalozeni media. Je to v polenj miere platne aj dnes:
– – –
Každý subjekt na mediálnom poli vznikol z konkrétnej príčiny, či podnetu. Tieto noviny nie sú výnimkou. Mohli byť vydávané pod záštitou oficiálnych mestských inštitúcií. Nestalo sa. A tak vznikli na báze neoficiálnej.
Nemajú ambíciu ihneď nahradiť klasické tlačové periodiká. Sú snahou o vytvorenie alternatívneho zdroja informácií pri maximálnom využití všetkých možností, ktoré internet ponúka. Teda flexibilitu, rýchlosť a najmä interaktivitu, ktorú tlačové média nikdy mať nebudú. Dostupnosť našich novín možno dnes označiť ako menej než polovičnú. Lenže kto z nás vie, koľko domácností bude mať prístup na internet o rok alebo o tri ? Do ich charakteru sme pri ich zrode vložili niekoľko vlastností. Otvorenosť, kritickosť, adresnosť, serióznosť a nezávislosť.
Otvorenosť znamená, že budeme mať záujem hovoriť aj o veciach, o ktorých by niektorí jednotlivci, či skupiny najradšej mlčali.
Kritickosť zaručuje, že zistené skutočnosti budú nazvané pravým menom.
Adresnosť ponúkame v tom, že každý z článkov, ktoré si tu prečítate bude mať podpísaného autora a zistené nedostatky budú adresované konkrétnym zodpovedným osobám.
Serióznosť je zabezpečená osobnou zodpovednosťou každého autora za celý obsah článku.
Nezávislosť vnímame ako možnosť uverejňovať vlastné názory bez ohľadu na názor tých, čo dnes a rozhodujú o veciach verejných a teda o nás samotných.
Tieto noviny chcú byť Vašimi novinami.
– – –
Pripominam, ze ide o povodny text, ktory dodnes nebol meneny ani upravovany.
Preco to je dolezite? Lebo SOL som zakladal ako medium skutocne NEZAVISLE a – a to pozor!! – NESKORUMPOVATELNE.
Od prvopociatku bol moj umysel urobit medium od podstaty chranene proti vonkajsim vplyvom, kupeniu si nejakeho autora a to vratane mna.
Zabezpecil som to uplne jednoducho a to nasledovne:
– pisat clanky moze kazdy, kto sa registruje plnym menom a priezviskom a zoberie na seba zodpovednost za pisany text
Platne a fungujuce DOTERAZ a bez akychkolvek obmedzeni.
– volna diskusia, v ktorej nesie zodpovednost kazdy aj anonymny autor za obsah napisany v diskusii.
Platne a fungujuce DOTERAZ. Mame ale problem, aj ked nie nas. Policia a prokuratura dostatocne NERIESI podane trestne oznamenia, kde zjavne dochadza k poruseniu zakona, ignoruje nezakonne konanie niektorych anonymnych diskutujúcich a tym ich v podstate povzbudzuje k dalsiemu nezakonnemu konaniu.
K tomu pripravujem samostatny clanok.
Keby zakon skutocne PLATIL pre kazdeho tak ako ma, problem by bud nebol, alebo by bol minimalny.
– Nikto nie je za pisanie clankov plateny a nikto tym nie je poplatny nejakej strane, ideologii, nabozenstvu ci konkretnym osobam. Zodpoveda sa len zakonu.
– NIKDY NEBOL ZIADEN clanok stopnuty – tolerujem aj clanky zjavne propagandisticke, ktore propaguju system a ludi priamo systematicky ublizujucich mediu a mojej rodine.
Nerobim to preto, ze by som bol masochistom, ale z dovodu dokazania, ze sa da drzat medium skutocne slobodne.
– Nie je SOL objektivne? Otazka legitimna, no odpoved preco sa to niekomu tak javi uz jej autor neda.
Dam ju teda ja.
SOL je medium, ktore vzdy bude take, akym ho autori vytvoria. A autori nikdy nemali zatvorene dvere a nikdy neboli cenzurovani.
Problem vidim v tom (bezne to je v diskusii), ze ludia by chceli aby som ja napisal to, co oni chcu, co sa im paci, s cim sa oni stotoznuju a co uznavaju. Nie ja, ale oni odmietaju pochopit, ze zurnalistika pozna viac zanrov ako len spravodajstvo. To pisem hlavne pre Vlada.
Tak, ako lekar lieci chorobu odlisne od kolegu, aj novinar napise o jednej veci clanok z viacerych pohladov. Ja zasadne pisem to, co zazijem, vidim osobne, alebo mam jasne a zrozumitelne preukazane.
Vzdy sa pod clanky a diskusiu podpisujem. Napisal som tisice clankov a diskusnych prispevkov, nafotil som stovky tisic fotografii.
Pod svoju tvorbu som nikdy nemal, nemam a verim ze ani mat nebudem ziaden problem podpisat sa.
Ci mam za nu problemy od ludi o ktorych pisem? Ano a velke problemy. Napriek tomu sa pod vsetko podpisujem a podpisovat budem. To je ale na samostatny material.
– Ake je riesenie pre ludi, ktori maju zaujem citat ine nazory a ine materialy?
Staci siahnut po pravidlach ustanovenych pri zakladani SOL – registrovat sa a pisat.
Co tym dosiahnu? Napr. vyvazenost toho, o com si myslia, ze nie je objektivne.
Je jednoduche bez vlastnych nakladov hodnotit inych a zdarma chciet dostat to, co clovek ocakava. (umyselne pisem tak, ako pisem)
Narocnejsie je s vlastnymi nakladmi nieco vytvorit a nasledne to zdarma dat inym k dispozicii.
SOL je od podstaty skutocne neskorumpovatelne a jedine tie najzakladnejsie funkcie su regulovane, aby mohlo existovat. A ze ma vysledky dokazuje podpalene auto, protiustavne a nezakonne konanie konkretnych osob proti mediu a – to, ze tu je ako jedno z prvych takychto medii s medzinarodnou registraciou, s desiatkami tisic uverejnenymi clankami, milionom fotografii a tromi tisickami videi.
Nemusite mat radi SOL. To ale neznamena, ze tu nebude…
Miloš . Pochybujem že si to niekto prečíta od slova do slova. Ty si fakt odtrhnutý od reality. Vôbec si nepochopil čo tu ľudia píšu, alebo si to nechceš priznať.
Miloš . Pochybujem že si to niekto prečíta od slova do slova. Ty si fakt odtrhnutý od reality. Vôbec si nepochopil čo tu ľudia píšu, alebo si to nechceš priznať.
Tomuto sa hovorí autizmus
Tomuto sa hovorí autizmus
Pán Majko píše pravdu a to sa neľúbi veľa ľuďom.Ja som si prečítala všetko čo napísal a má pravdu.Aj u nás veľa vecí sa zmenilo len preto že tu je solka.Starostka sa jej chce zbavyť lebo je pod kontrolou a len pán Majko si dovolí jej povedať do očú pravdu.Poslanci sú manipulovaný a chcú byť s každým zadobre.Čo sa nedá keď ste za pravdou.Pán Majko silné nervy prajem
Pán Majko píše pravdu a to sa neľúbi veľa ľuďom.Ja som si prečítala všetko čo napísal a má pravdu.Aj u nás veľa vecí sa zmenilo len preto že tu je solka.Starostka sa jej chce zbavyť lebo je pod kontrolou a len pán Majko si dovolí jej povedať do očú pravdu.Poslanci sú manipulovaný a chcú byť s každým zadobre.Čo sa nedá keď ste za pravdou.Pán Majko silné nervy prajem
Dobre moja, ale zjavne nechápeš o čo ide.
Dobre moja, ale zjavne nechápeš o čo ide.
šintavanka 30. mája 2021, 20:26 To mu nikto neberie. Ale o veľa veciach radšej nepíše. Tomu sa hovorí “písať nestranne”
šintavanka 30. mája 2021, 20:26 To mu nikto neberie. Ale o veľa veciach radšej nepíše. Tomu sa hovorí “písať nestranne”